Zachęcamy do zapoznania się z naszym regulaminem sklepu, w którym dokładnie opisane są warunki, na podstawie których skorzystasz z prawa do reklamacji i do zwrotu towaru. Jest to bardzo ważne dlatego ,iż niektóre produkty są przygotowywane specjalnie dla każdego klienta indywidualnie (produkty spersonalizowane), produkty które ulegają szybkiemu zepsuciu oraz muszą być przechowywane w chłodni.
Szybki kontakt z nami w sytuacjach problematycznych oszczędza czas a przede wszystkim zabiera zmartwienie z głowy. W zakładce „Kontakt z nami” znajduje się formularz kontaktowy lub prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny.
Reklamacja
Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia dotyczące jakości otrzymanych od nas produktów, zachęcamy do kontaktu z nami i złożenia reklamacji. Taka informacja umożliwi nam rozwiązanie problemu, a także podjęcie stosownych działań. W ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania zgłoszenia rozpatrzymy złożoną reklamację, a także poinformujemy o podjętej decyzji. Aby zgłosić problem napisz do nas e-maila z dokładnymi informacjami dotyczącymi zdarzenia, czyli:
- kiedy produkt został dostarczony i na jaki adres
- kto jest odbiorcą (klientem)
- dokładną nazwę towaru (nazwa jest na opakowaniu produktu)
- informacje kontaktowe do Państwa
- opis wadliwego produktu (np.: źle zabezpieczony, przeterminowany, rozdarty itd)
Zwrot
Każdy nasz klient ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83